3Bold Cup jatkuu 30.8 Paukkulan nurmella

3BOLD ELOKUU

”3BOLD CUP:ssa on tärkeintä reilu ja positiivinen kannustus sekä PELI ILO!
3vs3-pelit ovat vauhdikkaita pelejä, joissa tapahtuu koko ajan. Pelaajien intesiteetti säilyy upeasti läpi turnauksen. Nämä pelit kehittävät ja auttavat lapsia pelaajapolun alkuun. Suosittelen pelejä kaikille 5-7vuotialle pojille ja tytöille”

1. 3Bold Cup-tapahtuma 2.8 aseman nurmella klo 15-17.00

Ilmoittautumiset 30.7 klo 18.00 mennessä Jarkko Anttila kahdenmaalinmies@gmail.com

UOLEVIN TERVEISET Halikon tapahtumasta:

Mikrofutareille suunnatut 3BOLD CUP-pelit pelattiin kesätauon jälkeen sunnuntaina 2.8 Halikossa Aseman nurmella kun järjestäjävuorossa oli FC HALIKKO P09. Vauhdikkaat 3vs3 pienpelit pelattiin kuudella kentällä ja ensi kertaa mukana oli kolme tyttöryhmää. Halikolta ja Wilppaalta oli mukana myös jalkapallokoululaisia, jotka tsemppasivat peleissä hymyssä suin, täydellä peli ilolla ihan siinä missä ”kokeneemmatkin” futari.
Pelitapahtuman sydän on pelivalmentajat, joiden tehtävä on ”tuomaroinnin” lisäksi pitää pelit kokoajan käynnissä. Peleissä ei tarvita varsinaisesti valmentajaa  vaan pelaajien vanhemmista ”rohkeimmat” toimivat peliryhmien koordinaattoreina. Näiden henkilöiden vastuulla on valvoa vaihtojen toteutuminen kun Fortum Tutor käskee sekä ohjata peliryhmät aina ottelujen välissä oikealle kentälle.
3BOLD CUP:ssa on tärkeintä reilu ja positiivinen kannustus sekä PELI ILO!
3vs3-pelit ovat vauhdikkaita pelejä, joissa tapahtuu koko ajan. Pelaajien intesiteetti säilyy upeasti läpi turnauksen. Nämä pelit kehittävät ja auttavat lapsia pelaajapolun alkuun. Suosittelen pelejä kaikille 5-7vuotialle pojille ja tytöille.

2. 3Bold Cup-tapahtuma 16.8 Paukkulan nurmella klo 15-16.30

Ilmoittautuminen päättynyt!

OSOITTEESEEN : 3boldcupwilpas@gmail.com

16 joukkuetta ilmoittautunut,joten tapahtuma on täynnä. Ensi kerralla sitten mahtuu mukaan.

3. 3Bold Cup-tapahtuma 30.8 Paukkulan nurmella klo 15-16.30

Ilmoittautumiset 28.8 klo 16.00 mennessä OSOITTEESEEN : 3boldcupwilpas@gmail.com

Tapahtumien vastaavana toimii

FORTUM TUTOR Uolevi Nurmi janneuolevi@gmail.com tai 040-738 7281

3BOLD-säännöt ja pelitapa

Pelit tarkoitettu pääasiassa 2008-2009 ikäisille tytöille ja pojille. Mukana voi olla myös nuorempia peliryhmiä.

  1. Ottelut pelataan 3 vs 3 peliryhmissä, yhtä aikaa usealla n. 12 m x 16 m kentällä, lentävillä ja edestakaisilla vaihdoilla. Max. pelaajamäärä 4/peliryhmä.
  2. Peliaika 1 x 6-7min./ ottelu. Kaikilla peliryhmillä noin 6 ottelua. Pallo peliin erikoistilanteissa 4 sek. kuluessa.
  3. Maaleina pienmaalit noin 1 m x 1,5 m, (ei maalivahtia) pallo nro 3.
  4. Otteluvalvojina toimivat seuratoimijat. Sääntöongelmissa on tarvittaessa käytössä ’kivi-paperi-sakset’ / sopimismenettely.  Otteluvalvojalla on oikeus määrätä vapaapotkuja/jäähyjä ja pelin jatkuminen, jos se ei sopimalla onnistu.
  5. Ottelu aloitetaan keskialueelta ja aloittaja teikataan ’kivi-paperi-sakset’ -menetelmällä. Maalin jälkeen peli aloitetaan omalta kenttäpuoliskolta (vastustaja on vetäytynyt omalleen). Sivurajaheiton sijasta on sivurajasyöttö tai kuljetusvaihtoehto (epäsuora). Päädystä yli mennyt pallo: -peliä jatketaan pelialueen kulmalta.
  6. Liukutaklaukset ja maassa pelaaminen on kielletty. Näistä seurauksena on vastustajan vapaapotku.
  7. Muilta osin noudatetaan pelitilanteissa jalkapallosääntöjä ja korostetusti ’pihapelien’ Fair Play -periaatetta!
  8. Peliryhmät arvotaan pelikentille, voittaja ’nousee’ seuraavalle kentälle (tasolle) ylöspäin ja hävinnyt ’putoaa’ alaspäin kohti omaa tasoaan. Mikäli ottelu päättyy tasan, alempaa tullut peliryhmä voittaa.
  9. Mikroiässä kilpailu ei ole päätarkoitus vaan PELI ILO! Tästä syystä seurojen välisen kilpailuasetelman syntymisen välttämiseksi pyydämme kaikkia välttämään seuratunnuksia. Peliryhmien nimeämisessä toivomme leikkimielisyyttä.

Yleistä:

Muut säännöt 3 vs 3 pelin yleisten sääntöjen mukaan.

Peliryhmillä yhtenäiset pelipaidat (tarvittaessa peliliivit järjestäjältä)

Tapahtumissa buffet-myyntiä!

* Turnausmaksu 5€/pelaaja. Maksu maksetaan ennen turnauksen alkua järjestäjälle.